Udupi

23 de febrer 2008: represa del viatge

24 hores de regim ha estat el que he trigat en recuperarme de la diarrera. Ahir al mati ja em trobava molt millor, fins al punt que al vespre vaig reemprendre el viatge i vaig arrivarme a Udupi. Aquesta petita ciutat d'un milio d'habitants es un dels centres vaishnivites amb mes activitat al sur del pais. Aquest mati he anat a la universitat del Gandhi, al centre d'estudis folklorics, i m'he estat informant de les costums locals. He visitat el Gran Temple Krishna, un ashram enorme envoltat de 8 temples mes. Tota una ciutat santa amb milers de peregrins.

Lo bo de Udupi es que no apareix a la famosa Lonely Planet i es nota, ja que nomes he vist a mitja dotzena de no indis en tota la ciutat.

He presenciat teatre tradicional i aquest vespre hi ha una gran celebracio religiosa, que pel que sembla, atreu a desenes de milers de persones.


Just despres deixare Udupi i m'endinsare a Bajagoli, on es fan 48 hores intensives de curses de bous traicionals, a mes d'altres celebracions. Hi fare nit i a veure que passa despres!

4 comentarios:

verd es bo dijo...

OOOOeeeh...Ens alegrem que tot estigui mes solid.Per aqui nosaltres paint les seques amb butifarra que ens vam guanyar fent llenya a la masia del 1900...Al bosc de can Arque a Canyet...precalentament per mision basseta...som una bona gripia.Aixo si com jalem! ...seguim viatjant amb tu entre partides de rumi de diumenge tarda a can Verd es bo....molts petons Celi Albert Anna i Sandra...SMUAK!

PEPO dijo...

ke passa edu, així que m'he d'enterar ke stas a la India per ma mare,jeje. Bueno, ke puc dir-te, descobreix-ho tu mateix. Ja has provat les toles o charas, bueno te recomano que passis un temps pel nord (Himachal Pradesh o Ladakh), sobretot Manali o Vashist, alli la ganja creix silvestre i fins i tot et pots enrular a fer charas (costo pels amics),(www.youtube.com/sendreta). Ja me contaràs lo de la rave a Goa, amb les ganes mos vam kedar los ginestarols.Kina enveija i kins records. Ja seguirem parlant ke m'emociono. Salut, tun cosí de ca sendra, lo petit!

Uri dijo...

Baba Salivera, tot i tenir l´intestí sueltillu se´t veu més content que un gíngol. Ole tus pinroles! Quan arribi la pròxima diarrea es demani unes infusions de canyella. Una recepta indiana que em va recomanar una amiga Iocal. Naturals, delicioses i efectives.
Keep flowing my frrrrrriend, and don´t forget Hampy!!

edrok dijo...

Eo family!
merces pel suport!! si la panxa molt millor i molts petons per tot tiana!!

MANO! en tu pensaba no fa gaires dies, quan em vas explicar una miqueta del teu viatge per les indies! no tinc intencio d'anar cap al nord, ja que de moment nomes em plantejo el sud. pero qui lo sa! a la tornada ho celebrem com Krishna mana!