Delhi Belly

21 de febrer de 2008. Diarrera.

Atencio: aquest post pot contenir informacio molesta pels usuaris.
Aquesta matinada m'ha comensat a fer mal la panxa. He anat com mitja dotzena de vegades seguides al lavabo i el grau de descomposicio era important. He iniciat regim de 24h sense menjar i beure molta aigua amb electrolits per recuperar sals minerals, etc.
Cap a mig mati m'ha entrat febre: 38,5 graus. M'he passat tot el dia al llit, embolicat, bebent i suant. Ara em trobo millor, la diarrera continua pero molt mes lleu i la febre m'ha baixat. Amb sort dema estare perfecte i podre reprendre el viatge.

I no es que me,n hagi anat a Delhi: continuo a Gokarn: es la manera com aqui li diuen a la diarrera del viatjer: Delhi Belly.

2 comentarios:

Monty dijo...

Ay ay ay. Cuidate.

Oriol Salou dijo...

Fiiiiiill!!!!
Has de menjar més, alimentat molt i beu Aiguárius.

La mare está molt preocupada, així que escriu que t'has recuperat encara que estiguis davant el teu llit de mort.

Ja ens en enterarem després i j vindré a fer-te les pregàries i prendr't el relleu!!!

Cuida't! Fill!

Una abraçada de la family...