Elephanta Caves & Dhobi Ghat (Mumbai II)

dimecres 13 febrer 2008 : segon dia a Mumbai

Esmorzar angles al llit i a agafar el vaixellet fins a Elephanta Caves, un conjunt de varies coves amb Shives per tot esculpides en roca viva. Una mona m'ha fotut l'ampolla d'aigua. Sort que almenys se l'ha begut! Tali de rigor i tornada a la City.

He conseguit convencer al Sami i a la Balbanera per anar al Dhobi Ghat de Mahalakshmi, el centre de rentat de roba mes gran de la India. 10.000 persones hi viuen i treballen. Impressionant (mireu les fotos!)
Ah, per cert; la Balbanera la vaig coneixer ahir al vespre. Una Logronyense enamorada de la India, que parla Bengali i que m'ha posat a lloc respecte costums i picaresques varies... tota una troballa (Ara se'n va 10 dies de meditacio Vipassana).

Tarde de passejos i tastets de la inacabable gastronomia local per diversos barris semi periferics de Mumbai. El Sami i jo hem comprat provisions per les 12 hores de tren fins a Goa. Sortim en un parell d'hores (He trobat vi d'aqui, ja us dire que tal)

La veritat es que m'imaginava que Mumbai seria un caos i que me'n fartaria aviat, pero em sembla que abans d'agafar l'avio de tornada m'hi quedare uns dies mes. Val la pena de debo.

2 comentarios:

Oriol Salou dijo...

Mumbai... pq val la pena?

Uri dijo...

Si et mola Mumbai quan en surtis fliparàs.
T´has plantejat fer un vipassana?. Es un exercici fantàstic. Pero potser seria millor fer-ho abans de menjar-te un rave Goano ...