Nord Goa

17 de febrer 2008 : tres dies de luxe

Porto tres dies entre Calangute, Anjuna, Mandarem i Arambol. Es una risa circular amb scooters per aquests caminals de sorra vermella esquivant cocoters i vaques. Estanys d'aigua dolsa en un canto de la platja i el mar a l'altra. Postes de sol infinites. Ahir, quan ja pensaba que se m'escapaba, per fi, vaig trobar el famos i quasi extint rave Goero. Purpurina i fluor. Un zoo d'exemplars humans de totes les races i cultures. Pur Tecno.
Goa es el que queda del que era. Punt decadent en busqueda de vacances perfectes, molt hedonisme i poca senzillesa.

D'aqui una estona agafo un tren cap a Karnataka, a veure on em deixa.

3 comentarios:

verd es bo dijo...

he sortit de casa de cami cap a la feina 40 passos plens de cares conegudes..hola bon dia ..que tal ..bon dia...he obert la botiga ha sigut un matí tranquil però profitós,,un tallat al bar de sempre,la compra ,el dinar,..tot molt bé aquí per Tiana...salut!

Uri dijo...

A karnataka no hi ha el rave goano. És una sort. Arremanga´t amb les postes de sol a Hampi, i si vas al temple de Hannuman, el deu mono, pensa en nosaltres.

edrok dijo...

Que be sentir que per casa tot segueix com sempre!
Hampi haura d'esperar, i a Hannuman li he 'resat' avui per primer cop.-
De moment el meu preferit es Ganesh i en el meu Om hi ereu tots presents .
:o