Anjuna (Goa)

Dijous, 14 de febrer 2008 : Arribada a Anjuna

Caldria una noticia nomes pel viatge en el tren superllarg de Mumbai a Mapusa; pero resumint, es tota una experiencia: paissatgistica, gastronomica i humanament.
Hem arrivat a mig mati a Mapusa amb el tren i amb rickshaw fins Anjuna. Hem pillat una caseta davant de la super platja llarguissima de sorra finissima blanca i negra. Bany a l'arabic de rigor i dinar de luxe en un restaurant a primera linia.
Anjuna es forsa turistic i he pillat amb els xupa-guiris dels indis, pero be, de tot se n'ha d'aprendre.

Aquesta tarde massatge integral brutal i nomes m'he quedat amb forces per veure la increible posta de sol a sobre la mar.

Estic molt relaxat i forsa cansat i la connexio es molt lenta, aixi que haureu d'esperar per a que pugui pujar les fotos.

Hem llogat una moto i dema toca Arambol. Estare tres nits a Anjuna, aixi que potser trigo en tornar a escriure.

3 comentarios:

sandra dijo...

Namaste!!!! Edu..estic rallant el terra amb les dents llargues que s'em posen...quina activitat!visites, massatges, postes de sol...que es aixoooo??!! je!je!..

judit dijo...

Hola edu!!! soc la judit, acabo de llegir les teves aventurilles, i vaia viajito que testas pegant, aixo te molt bona pinta...Aqui tot igual, en Mario en aquest moment liadissim amb el lobservatori de les arts,jo de mami encantada de la vida. Petonets i seguim en contacte...

edrok dijo...

molts petons a tot@s!!!!